مقالات

چه رنگ روتختی برای تخت سفید مناسب است

چه رنگ روتختی برای تخت سفید مناسب است

چه نوع روتختی برای تخت سفید مناسب است؟

پیدا کردن روتختی برای تخت سفید کار سختی نیست؛ ولی باید به این نکته دقت کنید که انتخاب روتختی برای تخت سفید صرفا به رنگ تخت بستگی ندارد و باید به چیدمان داخلی اتاق نیز دقت کنید‌. تخت سفید می‌تواند با رنگ‌های مختلف روتختی ست شود و از جمله رنگ‌هایی است که ست کردن آن‌ با رنگ‌ها و وسایل دیگر کار آسانی است. به همین علت تخت سفید محبوبیت زیادی دارد.

آرامش بخش ‌ترین رنگ روتختی برای تخت سفید

سفید نماد صلح و آرامش است و آبی همانند رنگ سفید نشانه صلح و دوستی است. ترکیب آبی و سفید آرامش بسیاری را در فضای اتاق خواب به وجود می‌آورد. به علاوه رنگ آبی در سرویس خواب پسران نیز جایگاه مهمی دارد.

آرامش-بخش-‌ترین-رنگ-روتختی-برای-تخت-سفید

متفاوت ‌ترین رنگ روتختی برای تخت سفید

اگر علاقه دارید اتاق خواب شما فضای بسیار خاصی داشته باشد رنگ بنفش و ارغوانی در ایجاد این فضای متفاوت بسیار موثر است. ارغوانی و بنفش در کنار رنگ سفید تمایز و کنتراست زیادی ایجاد می‌کند و فضای متمایزی را به اتاق خواب شما می‌بخشد.

متفاوت-‌ترین-رنگ-روتختی-برای-تخت-سفید

جذاب‌ ترین رنگ روتختی برای تخت سفید

سفید رنگی خنثی است و ترکیب قرمز و سفید باعث جذاب شدن اتاق خواب شما می‌شود. این ترکیب رنگ جذاب، حسی رمانتیک و عاشقانه در اتاق شما ایجاد می‌کند. رنگ قرمز جلوه‌ای خاص دارد که حس بی رنگ و رو بودن سفید را از بین می‌برد.

ملایم‌ ترین رنگ روتختی برای تخت سفید

اگر می‌خواهید رنگ روتختی شما ملایم باشد از بین طرح‌ها و مدل‌های مختلف، روتختی‌های کرم رنگ را انتخاب کنید. رنگ کرم از جمله رنگ‌هایی است که طرفداران زیادی داشته و استفاده از آن بسیار رایج است. در ضمن رنگ کرم و سفید، ست بسیار زیبایی هستند. شخصیت‌های آرام که تمایل به استفاده از رنگ‌های ملایم دارند رنگ کرم برای آن‌ها انتخاب مناسبی است.

ملایم‌ ترین رنگ روتختی برای تخت سفید

بهترین رنگ روتختی برای تخت سفید

سفید، صورتی، قرمز، سبز، آبی از جمله بهترین رنگ‌های روتختی برای تخت سفید هستند که هر کدام تداعی کننده فضای خاصی در اتاق خواب شما می‌باشند.

معرفی بهترین رنگ روتختی برای تخت سفید

رنگ سفید با رنگ‌های مختلف به راحتی ست می‌شود. در این بخش چندین رنگ را برای روتختی بررسی می کنیم.

  • سفید

سفید آلودگی را به خوبی نشان می‌دهد و این باعث می‌شود که برای شستن آن زودتر اقدام کنید. به علاوه این رنگ نور را منعکس می‌کند و اتاق خواب را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد. هرچند استفاده از رنگ سفید در اتاق خواب، آن را کم انرژی جلوه می‌دهد اما کم انرژی بودن فضا، خواب بهتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

  • آبی

آبی نیز از رنگ‌هایی است که تداعی کننده فضای طبیعت است. ترکیب سفید و آبی روشن فضای آرامش بخشی را در اتاق خواب شما ایجاد می‌کند. سفید و آبی تیره نیز ترکیب جذابی است که باعث می‌شود اتاق خواب لوکس و شیک به نظر برسد.

  • سبز

رنگ سبز یادآور سرسبزی و طبیعت است و ترکیب سفید و سبز نیز نه تنها آرامش بخش است؛ بلکه تداعی کننده حس طراوت و سر زندگی است. سبز زیتونی و سبز پسته‌ای نیز با تخت سفید هارمونی زیبایی را به وجود می‌آورد.

  • طوسی تیره

ترکیب طوسی و سفید نیز باعث انعکاس نور بیشتر در اتاق خواب شما می‌شود و محیط را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. این ترکیب رنگ که جلوه رسمی داشته طرفداران خاص خود را دارد.

 

چه رنگی روتختی برای تخت سفید بخریم؟

پاسخ این سوال سلیقه ای است. اگر طرح های شلوغ و شاد می پسندید ترکیب رنگی سبز و زرد یا قرمز و زرد فضایی شاد ایجاد می کند اما اگر تمایل به ایجاد فضای آرام بخش دارید، از رنگ های تک رنگ و آرام مثل آبی روشن، سبز، طوسی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *