خوش آمدید...

خوش آمدید...

خرید روتختی عرض 120

به دنبال روتختی عرض 120 هستید و نمی دانید از کجا تهیه کنید ؟ این مطلب به شما کمک می کند که بهترین و مناسب ترین روتختی عرض 120 با بهترین کیفیت و متریال را خریداری کنید.

همانطورکه می دانید تخت تک نفره معمولاً دارای عرض 95 و تخت دونفره عرض 160 یا 180 دارند. ولی یک سری تخت ها در فروشگاه های مبلمان با عرض 120 وجود دارند که نه تخت تک نفره و نه تخت دو نفره محسوب می شوند. در واقع یک نفر و نیم روی این تخت ها جای می شوند. بنابراین روتختی یا لحاف مخصوص به تخت عرض 120 وجود ندارد. در واقع در اکثر فروشگاه ها روتختی برای تخت تک نفره و دونفره رویت می شود. پس از کجا باید روتختی مناسب برای تخت عرض 120 پیدا کرد؟

اگر دارای تخت تک نفره با عرض 120 هستید، می توانید از لحاف های دو نفره برای آن استفاده کنید. به طوری که در دو طرف تخت بخشی از روتختی آویزان می ماند که هم جلوه قشنگی دارد هم برای تخت دونفره نیز مناسب می باشد؛ اما اگر تمایل به خرید روتختی فیکس و مناسب تر دارید، باید از ملحفه های عرض 120 استفاده کنید. این مورد سلیقه ای است؛ شما می توانید به سلیقه خود بهترین روتختی مناسب تخت خود را خریداری نمایید.

برای خرید روتختی عرض 120 به کیفیت و مواد اولیه روتختی بسیار توجه کنید. در واقع تنها عرض و اندازه تخت را مد نظر قرار ندهید. روتختی مناسب یعنی از هر لحاظ ویژگی های مثبت روتختی را داشته باشد. شما باید اول از همه به اندازه تخت سپس به کیفیت و جنس پارچه توجه کنید. البته معتبر بودن فروشگاه و اعتبار برند محصول نیز اهمیت بسیاری دارد. بنابراین پیش از خرید در انتخاب فروشگاه روتختی نیز بسیار دقت کنید.

روتختی یک و نیم نفره یعنی چی؟

منظور از تخت یک نفر و نیم چیست؟ اگر مجرد هستید و به خواب و آرامش خود اهمیت زیادی می دهید می توانید برای راحتی بیشتر و یا خواب عمیق تختی بزرگ تر از سایز معمول سفارش بدهید. مسلماً پس از خرید تخت یک نفر و نیم که عرض آن 120 است، به یک روتختی مناسب نیز نیاز دارید. از آنجایی که اکثر روتختی های موجود در بازار برای سایز و ابعاد استاندارد تخت ها طراحی و دوخت شده اند شاید خرید روتختی عرض 120 یا روتختی یک نفر و نیم کمی برایتان مشکل باشد.

شما باید اول از همه باید در نظر بگیرید که اگر مقداری از روتختی از اطراف تخت آویزان بماند ایرادی دارد یا خیر. اگر از نظرتان ایرادی نداشت، می توانید انواع روتختی های دونفره طرح دار یا ساده را بررسی کنید که به صورت لحاف عرضه می شوند. ولی اگر تمایل به خرید روکش پارچه ای با عرض 120 دارید می توانید ملحفه های رنگی ساده یا طرح دار را انتخاب کنید. در واقع لحاف های عرض 120 در هیچ تولیدی یا فروشگاهی عرضه نمی شوند؛ چرا که عرض استاندارد یک تخت دونفره 160 تا 180 سانت می باشد.

فروشگاه آنلاین اینترزیست با پشتوانه 20 سال تجربه بازرگانی در فروردین 1400 آغاز به کار نمود. راهبرد اینترزیست فراهم نمودن فضای امن و آسان برای خرید آنلاین و ارائه کالاهای با کیفیت و جلب اطمینان خاطر و رضایت مشتریان و مصرف کنندگان ارجمند می باشد.

 تلفن: 66083800-021
 ایمیل: info@interzist.com

 همراه : 09108194520

فروشگاه آنلاین اینترزیست با پشتوانه 20 سال تجربه بازرگانی در فروردین 1400 آغاز به کار نمود. راهبرد اینترزیست فراهم نمودن فضای امن و آسان برای خرید آنلاین و ارائه کالاهای با کیفیت و جلب اطمینان خاطر و رضایت مشتریان و مصرف کنندگان ارجمند می باشد.

تلفن: 66083800-021

همراه: 09108194520

ایمیل: info@interzist.com

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت همکاران گلبرف می باشد.

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟