مقالات

مدل های رومیزی ناهار خوری مستطیل

رومیزی-مستطیل-8-نفره

برای آشنایی با مدل های رومیزی ناهار خوری مستطیل، حتماً این مطلب را مطالعه کنید؛ چرا که قصد داریم متنوع ترین مدل ها را به شما معرفی کنیم. زیبایی ظاهری رومیزی ناهارخوری نقش موثری روی زیبایی دکور منزل دارد، به همین دلیل بهتر است پیش از خرید محصول، انواع رومیزی در ابعاد مختلف را مورد بررسی قرار دهید تا مناسب ترین مدل رومیزی ناهار خوری را تهیه کنید. رومیزی وسیله ای است که علاوه بر زیبایی ظاهری، کیفیت آن نیز اهمیت دارد؛ چرا که تعداد دفعات شستشوی آن زیاد است و اگر از جنس خوب و مرغوبی تهیه نگردد، خیلی زود خراب می شود.

مدل های رومیزی ناهار خوری مستطیل در ابعاد مختلف و رنگ بندی متنوع در فروشگاه موجود است. شما باید اول از همه ابعاد میز ناهارخوری را اندازه گیری کنید. سپس متناسب با سبک دکور داخلی مناسب ترین طرح و رنگ را برای میز در نظر بگیرید.

رومیزی مستطیل 4 نفره

اگر میز ناهار خوری مستطیل شکل شما در منزل 4 نفره است، باید به دنبال مناسب ترین مدل رومیزی مستطیل 4 نفره باشید. اگر طرفدار رنگ های روشن و کرم هستید، می توانید پارچه های لینن کرم رنگ ساده یا طرح دار را انتخاب کنید. برخی از مدل های رومیزی ناهار خوری مستطیلی ضمانت سلامت کالا دارند که خیالتان از بابت کیفیت و جنس پارچه به طور کامل راحت می شود. برخی از فروشگاه ها به مشتریان اطمینان می دهند که با خیال راحت رومیزی مورد نظر قابل شستشو در لباسشویی است.

پس حتما برای خرید رومیزی مستطیل 4 نفره به ویژگی های محصول دقت کنید و عکس آن را مورد بررسی قرار دهید. سازگاری طرح و رنگ پارچه با دکور داخلی منزل یکی از مهم ترین نکات قابل توجه است. اگر قیمت رومیزی برایتان مهم تر از هر چیزی است، پس برای خرید رومیزی، اول از همه بودجه خود را در سایت فیلتر کنید تا محصولات در رنج قیمت بودجه شما نمایش داده شوند.

رومیزی مستطیل 4 نفره

رومیزی مستطیل 6 نفره

بین مدل های رومیزی ناهار خوری مستطیل، رومیزی مستطیل 6 نفره فروش بالایی دارد؛ چرا که در اکثر خانه ها میز ناهارخوری 6 نفره وجود دارد. ابعاد دقیق رومیزی در لیست ویژگی های آن نوشته شده تا مشتریان با آگاهی کامل بهترین مدل رومیزی ناهار خوری را خریداری کنند. به هنگام خرید رومیزی مستطیل 6 نفره به آویز شدن بخشی از پارچه نیز توجه کنید. آویز ماندن بخشی از رومیزی موجب زیباتر به نظر رسیدن رومیزی می شود. در برخی مدل های رومیزی ناهار خوری مستطیلی منگوله هایی در دور تا دور رومیزی وجود دارند که ظاهر کلی آن را قشنگ تر کرده است.

یک سری از رومیزی ها ساده و بدون آسترند ولی یک سری دیگر برای عدم نفوذ آب و مایعات آسترکشی شده اند که ممکن است قیمتشان بیشتر باشد. رومیزی ساده تک رنگ مستطیلی مناسب ترین مدل رومیزی ناهارخوری مستطیلی است ک قیمت مقرون به صرفه ای هم دارد.

رومیزی مستطیل 6 نفره

رومیزی مستطیل 8 نفره

به دنبال جدیدترین مدل های رومیزی ناهار خوری مستطیل 8 نفره هستید؟ می خواهید با انتخاب بهترین و جدیدترین مدل رومیزی تغییر شگرفی در دکور داخلی منزل ایجاد کنید؟ پیش از خرید به جزئیات میز و سبک دکوراسیون منزل دقت کنید. برای خرید رومیزی اول از همه باید شکل هندسی آن و ابعاد میز را در نظر بگیرید. پس از آن بودجه ای که برای رومیزی کنار گذاشته اید را مد نظر قرار دهید. بعد از آن باید به کیفیت پارچه رومیزی و رنگ آن توجه کنید. برای خرید رومیزی مستطیل 8 نفره حتما انتخاب های متعددی در اختیار خواهید داشت ولی شما باید با در نظر گرفتن همه موارد مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین را انتخاب کنید.

رومیزی-مستطیل-8-نفره

رومیزی مستطیل 10 نفره

انواع مختلفی از رومیزی مستطیل 10 نفره را در فروشگاه مشاهده خواهید کرد. رومیزی با پارچه ساتن، رومیزی با پارچه لینن، پارچه توری و ژاکارد انواع رومیزی های پرطرفدار امروزی است که هر کدام تنوع رنگی بسیاری دارند. البته رومیزی با پارچه پلی استر، کتان و مخمل هم وجود دارند که طرفداران خاص خود را مجذوب می کند. هر یک از پارچه های نام برده شده خود انواع مختلفی دارند. برخی از آن ها گلدار، برخی طرح دار و برخی هم ساده و شیک طراحی می شوند.

اگر رومیزی مستطیل 10 نفره مخمل انتخاب کنید، میز ناهار خوری جلوه خاصی پیدا کرده و تاثیر بسیاری در زیبایی منزل ایجاد خواهد کرد. ولی باید سختی شستشوی آن را هم در نظر بگیرید. البته اگر بدون چنگ زدن شسته شود، پارچه مخمل هم دوام بالایی خواهد داشت.  رومیزی نخی یا رومیزی کتان رایج ترین نوع رومیزی پر استفاده است که مراقبتشان هم پیچیده و سخت نیست. پارچه رومیزی مستطیل 10 نفره لینن، نخی و کتان قابل شستشو به صورت دستی و ماشینی است.

انتخاب رومیزی مستطیل 10 نفره ساتن موجب زیبایی و جلوه منزل می شود. پارچه ساتن به دلیل براقیت و جذابیتی که دارد بسیاری از مشتریان را به خود مجذوب می کند. اکثر افراد پارچه ساتن تک رنگ را به طرحدار ترجیح می دهند چون جلوه بیشتری دارد.

 

رومیزی مستطیل 12 نفره

رومیزی مستطیل 12 نفره یکی از مدل های رومیزی ناهار خوری مستطیلی است که در رنگ بندی متنوع در بازار موجود است. انتخاب این نوع رومیزی بسیار اهمیت دارد؛ چرا که میز آن 12 نفره است و برای پذیرایی از مهمانان استفاده می شود. بهتر است برای رومیزی 12 نفره پارچه های ضد لک را انتخاب کنید که در صورت کثیف شدن نگرانی برایتان ایجاد نشود. حتی می توانید رنگ های تیره تر مثل قهوه ای یا زرشکی را انتخاب کنید که خیلی کثیفی آن نمایان نشود.

چنانچه تمایلتان خرید رومیزی مستطیل طرح دار و سنتی است، انتخاب رومیزی طرح ترمه یکی از زیباترین طرح ها است. شما می توانید به سلیقه خودتان و با توجه به رنگ های موجود در اتاق قشنگ ترین رنگ رومیزی را خریداری کنید. برخی افراد تمایل دارند اندازه رومیزی بزرگتر از میز یا حتی کوچکتر از میز باشد. بنابراین پیش از خرید رومیزی مستطیل 12 نفره اول از همه در خانه ابعاد مد نظرتان را اندازه گیری کنید تا رومیزی دلخواه خودتان را تهیه کنید. برای مشاهده مدل های رومیزی ناهار خوری مستطیل شکل به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

رومیزی-12-نفره

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *