مقالات

رومیزی مناسب هتل و رستوران

رومیزی ساتن ژاگارد 12 نفره مستطیل طرح اسکیپ کرم

رومیزی هتل و رستوران

زمانی که به یک هتل یا رستوران برای صرف غذا می‌روید، تا زمان آماده شدن غذا قطعا توجه شما به میزی که روبروی آن نشسته اید و پوششی که روی آن قرار دارد، جلب خواهد شد. در بیشتر هتل و رستوران‌های مطرح و شیک، از رومیزی با رنگ مناسب استفاده شده است. میزهای پذیرایی باید زیبایی خود را داشته باشند تا میهمان ها از غذا لذت ببرند. رومیزی هتلی و رستورانی این وظیفه را درکنار یکپارجه سازی فضا و ست کردن دیزاین رستوران بر عهده دارد.

جنس مناسب رومیزی هتل

جنس مناسب رومیزی هتل یا رستوران و همچنین تمیزی آن، تاثیر زیادی در تصمیم گیری شما برای انتخاب دوباره آن محل برای غذاخوردن دارد. رومیزی‌های از جنس نانو معمولا ضدآب و ضدلک هستند و خیال رستوران دار را از بابت تمیزبودن و تمیزماندن راحت می‌کنند. این رومیزی‌ها در کنار اینکه به راحتی شسته می‌شوند، ضدچروک هم بوده و به دلیل استفاده از مواد پلی استر قابل اتو زدن هم می‌باشند.

خلاقیت در انتخاب رومیزی رستوران

رومیزی هتل و رستوران در ابعاد و اندازه‌های گوناگون و به شکل‌های مربع، مستطیل، بیضی و دایره ای شکل وجود دارند و این موضوع دست هتل داران و رستوران داران را برای خلاقیت در طرح و دیزاین محیط بازتر کرده است. تنوع رنگبندی و شکل و طرح رومیزی باعث شده تا خریداران به راحتی رومیزی را با نمای هتل و رستوران خود ست کنند. همچنین رومیزی هتلی را می‌توان با دستمال نیز ست کرد.

رومیزی ساتن ژاگارد 12 نفره مستطیل طرح اسکیپ کرم

رنگ رومیزی هتلی هم بهتر است با نوع غذاهایی که در هتل یا رستوران سرو می‌شود همخوانی داشته باشد. بعنوان مثال رومیزی طرح سنتی و اسلیمی برای رستورانی که غذاهای ایرانی طبخ می‌کند، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

انواع رومیزی هتلی

رومیزی، نقطه شروع تزئین و دیزاین میز و رستوران است. رومیزی‌های پارچه‌ای جلوه زیباتری دارند و از میز هم در برابر کثیف شدن، لکه شدن و خراشیدگی محافظت می‌کنند. تنوع رومیزی‌های هتلی معمولا به جنس و ابعاد آن برمی‌گردد. اگر دیزایش رستوران شما کلاسیک است می‌توانید از رومیزی ساتن یا پلیسه استفاده کنید. رانرها هم می‌توانند گزینه مناسبی باشند. برای رستوران‌ها و هتل‌های مجلل و بین المللی حتی از رومیزی مخمل هم استفاده می‌شود. اما رومیزی هتلی جنس کتان، متداول‌ترین جنس رومیزی است که معمولا در همه جا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید رومیزی هتلی

انتخاب یک رومیزی شیک برای زیبایی بصری رستوران و جلب نظر مشتریان و مسافران لازم است. در این زمینه سایت ما تلاش کرده تا دغدغه هتل داران و رستوران داران را برطرف کرده و انواع رومیزی هتلی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع را فراهم کند. با توجه به سبک هتل یا رستوران شما، و میزان بودجه‌ای که در نظر دارید، می‌توانید بهترین رومیزی هتلی با رنگ و طرح دلخواه را خریداری کنید. تنوع محصولات ما دست شما را در خرید مدل متناسب، باز گذاشته است.

رومیزی ژاگارد مستطیل طرح رمانس 4 نفره 6 نفره و 10 نفره

قیمت رومیزی هتلی

بر اساس طراحی و دکوراسیون مجموعه هتل یا رستوران خود، طرح و رنگ رومیزی هتلی نیز متفاوت خواهد بود. اما پارامتر دیگری که برای خریداران اهمیت دارد، قیمت انواع رومیزی هتلی است. با توجه به سایز و ابعاد، و همچنین جنس رومیزی هتلی، قیمت آن نیز متغیر خواهد بود. جنس این رومیزی‌ها معمولا ساتن نانو یا پلی استر پنبه است. شما می‌توانید انواع رومیزی را به همراه قیمت در سایت مشاهده کرده و سپس بر اساس بودجه خود، رومیزی مدنظر را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *