مقالات

بهترین جنس برای رومیزی

بهترین-جنس-برای-رومیزی

 

قصد خرید رومیزی جدید دارید ولی تفاوت جنس رومیزی ها را با هم نمی دانید؟ این مطلب برای شما کاربردی است. همانطور که می دانید رومیزی یکی از اجزای دکور داخلی منزل است، پس زیبایی و جذابیت رومیزی به اندازه کیفیت آن اهمیت دارد. با دانستن ویژگی های بهترین جنس های رومیزی می توانید خرید بهتری داشته باشید. ما در این مطلب 3 تا از بهترین جنس های رومیزی را مورد بررسی قرار می دهیم و تفاوتشان با هم را ارائه می کنیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.

رومیزی ساتن

رومیزی ساتن از لحاظ زیبایی ظاهری مورد پسند اکثر خانم ها است. براقیت پارچه ساتن هر فردی را به خود مجذوب می کند. این نوع رومیزی برای میزهای دکوری گزینه ایده آلی است. به طوری که انواع لوازم دکوری را روی آن قرار دهید. با انتخاب رومیزی ساتن، می توانید فضایی لوکس و شیک در اتاق ایجاد کنید. رومیزی ساتن می تواند ساده یا طرح دار انتخاب گردد. البته رومیزی های تک رنگ شیک تر به نظر می رسند. رنگ رومیزی ساتن را بر اساس رنگ های موجود در اتاق و سبک دکور داخلی انتخاب کنید. شستشوی رومیزی ساتن کار ساده ای است و دوام آن مورد تایید مشتریان می باشد.

در واقع رومیزی ساتن از بابت کیفیت، لطافت و زیبایی انتخاب ایده آلی محسوب می شود. رومیزی های ساتن در متراژهای مختلف و مدل های متنوع به بازار عرضه می شوند. بنابراین پیش از خرید رومیزی، اندازه میز را حتماً اندازه گیری کنید. البته برای رومیزی های دکوری بهتر است رومیزی تا پایین، کنار پایه ها ادامه داشته باشد. در برخی مدل ها، حاشیه های خوشگلی در لبه های رومیزی دیده می شوند که محصول را جذاب تر می کند.

رومیزی-ساتن

رومیزی کتان

در طبیعت الیافی به نام کتان وجود دارد که به وسیله آن پارچه تولید می شود. پارچه کتان نسبت به پارچه های نخی، تترون و ساتن ضخیم تر و مقاوم تر است. البته میزان ضخامت پارچه های کتان با هم متفاوت است. این نوع پارچه ها مثل ساتن براق نیستند ولی زیبایی خاص خود را دارند. رومیزی کتان در مدل های مختلف با کیفیت های متفاوت در رنگ بندی کامل در بازار وجود دارند. برخی از انواع پارچه ها پارچه ها ضد لک و بادوام تر هستند. پس برای اطمینان از فروشگاهی معتبر خرید کنید که مشکلی ایجاد نشود. از این نوع رومیزی می توان برای میز غذاخوری، میز دکوری و هر میز دیگری استفاده نمود. تنها کافی است اندازه درستی از میز خود داشته باشید تا رومیزی مناسب خریداری کنید.

رومیزی کتان

رومیزی نخ پنبه

رومیزی وسیله ای است که علاوه بر زیبایی محیط به تمیزی و نظافت خانه نیز کمک می کند. انتخاب صحیح رومیزی می تواند تاثیر شگرفی روی زیبایی ظاهری منزل داشته باشد. پس بهتر است رومیزی خوشگل، با دوام و ضد لک بخرید تا مدت ها از زیبایی آن لذت ببرید. در این بخش قصد معرفی رومیزی نخ پنبه را داریم رومیزی نخ پنبه از پارچه با کیفیت نخ پنبه تولید شده و کیفیت بالایی دارد. پارچه های نخ پنبه در رنگ بندی متنوع و ضخامت های مختلف وجود دارند. انتخاب نوع رومیزی نخ پنبه به بودجه و سلیقه مشتری بستگی دارد. یکی از ویژگی های مثبت پارچه نخ پنبه این است که به راحتی قابل شستشو از طریق لباسشویی است و رنگ آن با شستشوی مداوم کدر نمی شود. می توانید به سلیقه خودتان و با توجه به سبک دکور داخلی رنگ و طرح رومیزی را انتخاب کنید.

اگر قصد خرید رومیزی نخ پنبه ساده دارید، رنگی را انتخاب کنید که با سایر عناصر محیط سازگاری داشته باشد. البته گاهی انتخاب رنگ متضاد با محیط بهترین گزینه است. پیشنهاد ما به شما توجه به رنگ های موجود و سبک منزل است.

رومیزی-نخ-پنبه

تفاوت جنس رومیزی ها

در این مطلب 3 تا از بهترین جنس های رومیزی را به شما معرفی کردیم. تفاوت این سه جنس در بافت پارچه، ضخامت و ظاهرشان بوده است. هر یک از این جنس ها خودشان به چندین نوع دیگر تقسیم بندی می شوند. در واقع بهترین جنس های رومیزی در کیفیت های مختلف تولید می گردند. پس برای خرید بهترین جنس رومیزی حتماً به فروشگاهی معتبر مراجعه کنید تا از بابت کیفیت و بافت پارچه خیالتان راحت باشد. در غیر این صورت ممکن است رومیزی خیلی زور تغییر رنگ دهد یا از بین برود. جنس های مختلف رومیزی قیمت های متفاوتی دارند. پس پیش از خرید بودجه خود را مشخص کنید تا بر اساس بودجه ای که دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *